تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
3
انتخابات 1400:

دیدار سفیر جوان شورای وحدت با رئیس شورای وحدت استان بوشهر

  • کد خبر : 637
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹
دیدار سفیر جوان شورای وحدت با رئیس شورای وحدت استان بوشهر

فرید شهاب عضو هیئت اجرایی و مسئول کمیته جوانان شورای وحدت طی سفر دو روزه به استان بوشهر با حجت الاسلام و المسلمین غلام رضا هاشمی امام جمعه موقت و رئیس شورای وحدت استان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش سرویس استان های پایگاه اطلاع رسانی کشوری مفتاح نیوز به نقل از روابط عمومی کمیته […]

فرید شهاب عضو هیئت اجرایی و مسئول کمیته جوانان شورای وحدت طی سفر دو روزه به استان بوشهر با حجت الاسلام و المسلمین غلام رضا هاشمی امام جمعه موقت و رئیس شورای وحدت استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سرویس استان های پایگاه اطلاع رسانی کشوری مفتاح نیوز به نقل از روابط عمومی کمیته جوانان شورای وحدت‌ کشور؛در این دیدار رئیس شورای وحدت استان بوشهر با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ عنوان کرد:باید تمامی نیروهای انقلابی در بستر وحدت گرد هم آمده و یک وحدت واقعی شکل بگیرد در عین حال درباره شوراها مجدانه و با ظرافت و دقت عمل شود.
فرید شهاب نیز که حامل پیام از سوی دکتر منوچهر متکی رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت کشور بود ضمن تسلیم پیام، به ارائه گزارش عملکرد کمیته جوانان پرداخت.
وی عنوان کرد:سعی نموده ایم تمامی جوانان انقلابی را تحت لوای پرچم روحانیت معظم گرد هم آورده و متحد نمائیم.
در انتها امام جمعه موقت استان بوشهر تاکید کرد:مردم دچار مشکلات عدیده ای هستند و باید این مشکلات مرتفع گردد چرا که مردم رکن نظام اسلامی می باشند.

انتهای پیام/مرتضی موحدی

لینک کوتاه : https://dolatearmani.ir/?p=637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.