تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
5

وحدت احزاب ضروری است

  • کد خبر : 717
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
وحدت احزاب ضروری است
سخنگوی حزب تمدن اسلامی گفت: هفته گذشته ۳ نفر از اعضای حزب متبوعش با نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب دیدار و نسبت به برقراری وحدت میان احزاب در انتخابات پیش رو تاکید کردند.

اصغر حمیدی سخنگوی حزب تمدن اسلامی، در گفتگو با خبرنگار مهر، رویکرد حزب متبوعش در انتخابات را مبتنی بر تقویت حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌هـای رای برشمرد و گفت: امیدواریم با این رویکرد، مردم سالاری دینی به نحو شایسته‌ محقق شود. حزب تمدن اسلامی با این نگاه، تشکیلات استانی خود را گسترده‌تر کرده و ضمن تاسیس سه دفتر دیگر در استان‌های خراسان رضوی، مازندران و خوزستان مجموعه تشکیلاتی خـود را در ۱۶ استان برقرار کرده است.

وی از تلاش بیشتر برای ایجاد دفاتر حزب در استان‌های دیگر خبر داد و افزود: مقرر شد برای تشکیل کانون‌های جوانان و دانشجویان و زنان اقدام شود که کمیتـه تشـکیلات پیگیر آن است. دبیرکل حزب نیز با استناد به سخن شهید آیـت‌الله بهشـتی کـه «حـزب بـدون آموزش معنا و مفهومی ندارد» به برنامه‌ریزی جهت آموزش مباحث سیاسی، شناخت و تفسیر قرآن کریم با استفاده از اساتید روحانی و دانشگاهی اقدام کرده‌اند.

سخنگوی حزب تمدن اسلامی درباره رایزنی‌های حزب متبوعش با تشکل‌ها و جبهه‌ها برای انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر و روستا، تصریح کرد: هفته گذشته ۳ نفر از اعضای حزب با نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند و نسبت به برقراری وحدت میان احزاب و گروه‌ها و جناح‌های انقلابی و ارزشی و همچنـین تعیـین و حمایـت و تقویـت نامزدهای دارای مشخصه‌های بیان شده از سوی مقام معظم رهبری که در سـخنان آغـاز سـال۱۴۰۰ فرمودنـد تبادل نظر شد.

لینک کوتاه : https://dolatearmani.ir/?p=717

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.