تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
3
چمران در گفت‌وگو با «تهران نیوز»:

تلاش می‌کنیم تا شورای وحدت و شورای ائتلاف یکی شوند

  • کد خبر : 733
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
تلاش می‌کنیم تا شورای وحدت و شورای ائتلاف یکی شوند
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: تشکیل شورای وحدت در کنار شورای ائتلاف مردم را دچار دوگانگی می‌کند و تلاش ما براین است که این دو را یکی کنیم.

مهدی چمران، عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی شبکه خبری تهران نیوز، اظهار داشت: یکی از ملاک‌های اصلی کاندیدای معرفی‌شده از سوی شورای ائتلاف در کنار سایر ملاک‌ها رأی‌آوری است.

وی افزود: با وجود اینکه حساسیت‌های مثبت نسبت به آیت‌الله رئیسی وجود دارد و خود ایشان یکی از پایه‌گذاران شورای ائتلاف است، اما هیچگاه شورای ائتلاف برخلاف سایر گروه‌ها تلاش نکرده از جایگاه ایشان برای تبلیغ استفاده کند؛ چون قرار است انتخاب از دل مردم به وجود آید. شورای ائتلاف استان‌ها، مجامع استان‌ها را تشکیل داده‌اند و الان هم مجمع تهران نام‌نویسی را آغاز کرده و این مجامع یک مجمع بزرگ تشکیل می‌دهند و آنجا رأی‌گیری می‌شود و براساس آراء، افرادی که آرای بیشتری دارند اسامی‌شان اعلام می‌شو؛ بنابراین طبق این اصل می‌خواهیم کاندیداها از دل مردم به وجود آیند.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درباره تشکیل شورای وحدت و ایجاد دوگانگی برای مردم گفت: بله قبول دارم. متأسفانه تشکیل شورای وحدت در کنار شورای ائتلاف مردم را دچار دوگانگی می‌کند و مردم میان این دو اسم گُم می‌شوند. شورای ائتلاف از انتخابات گذشته کار خود را آغاز کرده بود اما به یکدفعه شورای وحدت وسط کار آمد و اعلام موجودیت کرد. تا امروز تلاش‌های بسیاری صورت گرفته تا شورای وحدت و شورای ائتلاف با هم متحد و یکی شوند و منتظریم که نتیجه‌بخش باشد.

لینک کوتاه : https://dolatearmani.ir/?p=733

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.