تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
7
مواضع سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان

از سکوت در برابر احمدی نژاد تا نه محکم در خصوص آمدن ظریف

  • کد خبر : 758
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
از سکوت در برابر احمدی نژاد تا نه محکم در خصوص آمدن ظریف

احمدی نژاد کاندیدا می شود؟ / سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان: سوال بعدی لطفا منوچهر متکی وزیر خارجه دولت احمدی‌نژاد همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با محمود احمدی نژاد در ارتباط است و آیا او به میدان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ورود خواهد کرد یا خیر؟ گفت: بروید سراغ سوال بعدی لطفا! […]

احمدی نژاد کاندیدا می شود؟ / سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان: سوال بعدی لطفا

منوچهر متکی وزیر خارجه دولت احمدی‌نژاد همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با محمود احمدی نژاد در ارتباط است و آیا او به میدان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ورود خواهد کرد یا خیر؟ گفت: بروید سراغ سوال بعدی لطفا!

وزیرخارجه پیشین کشورمان درباره احتمال ورود محمدجواد ظریف به عرصه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم به عنوان نامزد جریان اصلاح طلب گفت: شخصا معتقدم ظریف نامزد نخواهد شد.

منوچهر متکی وزیرخارجه پیشین کشورمان، درباره وضعیت جریان اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: معتقدم که اصلاح طلبان در این مرحله با توجه به کارنامه‌ای که از خود به جا گذاشتند یک نگاه حیات و ممات به انتخابات داشته و با تمام وجود وارد صحنه خواهند شد، همچنین به جهت اینکه نمی‌توانند پاسخگوی عملکرد خود در ۸ سال گذشته باشند به شدت نگرانند، اما تداوم حضور در قدرت و حکومت را جزو اولویت‌های برنامه خود دانسته و از همین رو بخش جدی از اصلاح طلبان با ارائه اسامی نامزدهای مختلف در انتخابات حضور خواهند داشت.

او ادامه داد: البته آنها رگه‌هایی از نوعی هم‌نوایی با ضد انقلاب و دشمنان انقلاب دارند که ما آن را در آنها شاهدیم؛ به اعتقاد من باید آن‌ها را متوجه کرد که این هم‌نوایی نوعی ضرر ملی به کشور و مردم سالاری دینی است و به حق مردم برای انتخاب لطمه می‌زند؛ بنابراین باید توجیه شوند که در زمین دشمن قرار نگیرند. منظورم از این هم‌نوایی یعنی اینکه صدای ضد انقلاب را که به دنبال تحریم انتخابات است را نشخوار می‌کنند.

وزیرخارجه پیشین کشورمان درباره احتمال ورود محمدجواد ظریف به عرصه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم به عنوان نامزد جریان اصلاح طلب هم بیان کرد: شخصا معتقدم ظریف نامزد نخواهد شد.

وزیر خارجه دولت احمدی‌نژاد همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با محمود احمدی نژاد در ارتباط است و آیا او به میدان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ورود خواهد کرد یا خیر؟ گفت: بروید سراغ سوال بعدی لطفا!/ باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://dolatearmani.ir/?p=758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.